Участь Шосткинської гімназії у дослідно-експериментальній роботі за темою «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі інтенсивного масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику»

НОРМАТИВНА БАЗА

ЛАБОРАТОРІЯ ПСИХОЛОГІЇ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА МЕДІАОСВІТИ ІСПП НАПН УКРАЇНИ ПОРТАЛ
"МЕДІАСВІТА І МЕДІАГРАМОТНІСТЬ"

/Files/images/2020/21414703_1966573313623014_8573627275125486488_o.jpg

КОНЦЕПЦІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕДІАОСВІТИ

НАКАЗ ШОСТКИНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ

ІНФОРМАЦІЯ про дослідно - експериментальну роботу

/Files/images/2020/МОДЕЛЬ МЕДІАСВІТИ ШОСТКА ГІМНАЗІЯ.jpg

Що таке експеримент із медіаосвіти в Україні: 15 запитань та відповідей

Висвітлення результатів експерименту

2020/2021 Н.Р.

Стало доброю традицією наприкінці року брати участь колективу Шосткинської гімназії у щорічній онлайн науково-освітній виставці «Інноваційні стратегії інформатизації освіти». Цьогоріч наші вчителі-професіонали показали свої вміння та знання у створенні відеороліків, онлайн вправ, інфографіки!

2018/2019 Н.Р.

Ковтун С.В., Мороз Ю.М. "Інтеграція моделі медіаосвіти в Шосткинській гімназії шляхом участі у всеукраїнському експерименті «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» /тези/ Збірник ІІ Міжнародної науково-практична інтернет-конференції «Використання медіа-технологій у підготовці вчителів: европейський та вітчизняний досвід»
Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції «Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи»
Кiлькiсть переглядiв: 271

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.