Участь Шосткинської гімназії у дослідно-експериментальній роботі за темою «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі інтенсивного масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику»
НОРМАТИВНА БАЗА
ЛАБОРАТОРІЯ ПСИХОЛОГІЇ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ ТА МЕДІАОСВІТИ ІСПП НАПН УКРАЇНИ | ПОРТАЛ "МЕДІАСВІТА І МЕДІАГРАМОТНІСТЬ" |
КОНЦЕПЦІЯ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕДІАОСВІТИ
НАКАЗ ШОСТКИНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ
ІНФОРМАЦІЯ про дослідно - експериментальну роботу
Що таке експеримент із медіаосвіти в Україні: 15 запитань та відповідей
Висвітлення результатів експерименту
2020/2021 Н.Р.
Стало доброю традицією наприкінці року брати участь колективу Шосткинської гімназії у щорічній онлайн науково-освітній виставці «Інноваційні стратегії інформатизації освіти». Цьогоріч наші вчителі-професіонали показали свої вміння та знання у створенні відеороліків, онлайн вправ, інфографіки!
2018/2019 Н.Р.
Ковтун С.В., Мороз Ю.М. "Інтеграція моделі медіаосвіти в Шосткинській гімназії шляхом участі у всеукраїнському експерименті «Стандартизація наскрізної соціально-психологічної моделі масового впровадження медіаосвіти у вітчизняну педагогічну практику» /тези/ | Збірник ІІ Міжнародної науково-практична інтернет-конференції «Використання медіа-технологій у підготовці вчителів: европейський та вітчизняний досвід» |
Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-методичної конференції «Освіта, наука та виробництво: розвиток та перспективи» |
Коментарi