![]() | « Досвід уявляється мені садом квітучих троянд. Ось нам треба пересадити цей квітучий кущ із саду на своє поле. Що для цього треба зробити? Насамперед вивчити грунт свого поля, додати те, чого в ньому не вистачає. Підготувати цей грунт, потім пересаджувати. Але як? Разом з грунтом,не оголюючи коренів». В.О.Сухомлинський |
Методичні рекомендації "Вивчення, узагальнення, поширення передового педагогічного досвіду", за редакцією І.В. Удовиченко, кандидат педагогічних наук, проректор Сумського ОІППО.
Презентація "Передовий педагогічний досвід"
ПЕРЕДОВИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД ПЕДАГОГІВ
ШОСТКИНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ
![]() | ПАТА О.І. «РОБОТА НАД РОЗВИТКОМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ ТА ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАТИКИ» |
![]() | КОВТУН С.В. "ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСОБУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКІСНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ГІМНАЗИСТІВ" |
![]() | ЗУБКО В.П. "ВИКОРИСТАННЯ ТЕСТОВОЇ СИСТЕМИ ОЦІНЮВАННІ ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ ПРИ ЗДІЙСНЕННІ ТЕМАТИЧНОГО КОНТРОЛЮ НА УРОКАХ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ ТА ІСТОРІЇ УКРАЇНИ" |
![]() | ПУШКО Л.В. "Впровадження інтерактивних технологій навчання як засіб створення умов для формування особистості учня" |
![]() | САЛЄЙ Т.В. "Використання відкритих (перспективних) тестів на уроках географії як один із шляхів реалізації державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів" |
![]() | СИНЯВСЬКА О.Л. "Мотивація навчальної діяльності як фактор успішності у процесі вивчення німецької мови" |
![]() | ДАЦЮК Н.В. "ЛІНГВОКУЛЬТУРОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ МОВИ (ДИДАКТИЧНІ МАТЕРІАЛИ З СИНТАКСИСУ ТА ПУНТУАЦІЇ ПРОСТОГО Й СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ" |
Коментарi